RSS

Thursday, January 21, 2010

APAKAH PERFECT SLIM & DETOX PATCH?




"PERFECT SLIM & DETOX" patch telah menjadi produk unggul di Jepun, Korea, Taiwan dan negara-negara Asia sebagai produk pelangsingan terkini dan diminati. Kajian Sains selama 30 tahun, menghasilkan keputusan yang menakjubkan. "Perfect Slim & Detox" patch dijamin seratus peratus selamat dan tiada kesan sampingan.

Pakar perubatan Jepun mendapati bahawa gam dari pokok oak dan birch mempunyai kesan detosifikasi yang hebat. Gam ini diekstrak dan diproses pada suhu yang tinggi bersama-sama bahan-bahan semulajadi yang lain,dihancurkan menjadi serbuk dan dibungkus dalam uncang menjadi pelekat detosifikasi yang hebat untuk abad ini.

Selain berfungsi sebagai penyahtoksik, ia juga meningkatkan kadar metabolisma, memecahkan lemak-lemak yang berada di tisu dan seterusnya memberi kesan yang ajaib dalam mengurangkan berat badan dan mendapatkan kulit yang lebih sempurna. Penyelidikan pakar-pakar dari Jepun juga membuktikan kehadiran mineral semulajadi dan ion negatif di dalam "Perfect Slim & Detox" patch membantu mengurangkan masalah penghadaman dan menurunkan tahap kalori seseorang. "Perfect Slim & Detox" patch lebih berkesan dipakai di tapak kaki selama 6 jam hingga 8 jam pada waktu malam kerana lebih 62 titik akupuntur tertumpu di tapak kaki dari jumlah keseluruhan 360 titik akupuntur yang berada di seluruh tubuh badan manusia. Toksin-toksin ini diserap ini akan diekstrakkan dan keluar melalui liang-liang peluh di tapak kaki sewaktu kita tidur.

Pengguna dinasihatkan agar meminum air yang cukup sekitar 2.5 liter hingga 3 liter setiap hari bagi mendapatkan keputusan yang maksimum.

No comments:

Post a Comment